vrijdag 31 maart 2017

Maakt Klaassen zondag wéér de openingstreffer? 'Iemand anders is ook prima'

Zondag neemt Ajax het in de Arena op tegen aartsrivaal Feyenoord. Een achterstand van zes punten op de koploper maakt van deze Klassieker misschien wel de meest cruciale van de afgelopen jaren.

'Alleen winst in voldoende', concludeert trainer Peter Bosz dan ook. Maar wil Ajax winnen, moet er wel gescoord worden. En dan helpt het niet dat spits Kasper Dolberg nog terug aan het komen is van een blessure. Of de jonge Deen inzetbaar is, is nog maar de vraag.

'Het is een gemis als hij niet speelt', stelt aanvoerder Davy Klaassen. 'Maar als hij niet meedoet hebben we andere jongens achter de hand waar ik veel vertrouwen in heb.' 'Ik denk dat wij een beter team hebben', vervolgt de captain. 'Als we in goede doen zijn winnen we zeker.'

Voor doelpunten is Klaassen de afgelopen maanden ook al vaak de aangewezen man gebleken. 'Ik hoop natuurlijk dat ik weer de openingstreffer maak. Maar als iemand anders dat doet, vind ik het ook prima.'




from AT5 - nieuws http://ift.tt/2nrp1EQ'Iemand%20anders%20is%20ook%20prima'
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten