woensdag 29 maart 2017

Drake-fans wachten voor Ziggo Dome voor inhaalconcert: 'Als hij weer niet komt is het klaar'

Voor de Ziggo Dome hebben zich vanmiddag alweer honderden fans verzameld voor het inhaalconcert van rapper Drake. Tot drie keer toe ging een eerder optreden van hun idool niet door, twee keer vanwege productionele problemen en afgelopen maandag op het allerlaatste moment omdat de rapper ziek was geworden.

De fans gaan er ondanks alle tegenslagen vanuit dat Drake vanavond wél komt optreden. 'Wij zijn gewoon nummer één diehard fans, dus het maakt niet uit. We komen gewoon, altijd', aldus Romi uit Almere. 'Het kan gebeuren, we vinden het wel fucked up, maar ja', zegt Elijah uit Rotterdam.

Veel vrienden van de fans hebben hun kaarten teruggestuurd. 'Als hij vanavond weer niet komt, is het klaar', aldus Elijah. 'Dan wil ik mijn geld terug, dan ga ik niet meer.' Danishia uit Rotterdam: 'Ik blijf diehard fan. Ik ga niet zeggen ik kom niet. Hij is gewoon heel uniek.'

Een groot aantal fans verliet maandag woest de concertzaal, nadat na een uur wachten werd aangekondigd dat de show niet doorging. Concertorganisator Mojo bood de fans de mogelijkheid om hun geld terug te krijgen, als zij vanavond niet naar het concert konden of wilden. Gisteren ging het concert van Drake na een half uur wachten wél door.



from AT5 - nieuws http://ift.tt/2nMfv2d'Als%20hij%20weer%20niet%20komt%20is%20het%20klaar'
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten